Photodentro
2010-2023 Digital School
Electrical Engineering
Electrotechnical Applications
LEARNING OBJECT
Η ΤΕΧΝΙΚΗ BUS ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Η τεχνική bus για ηλεκτρικές εγκαταστάσεις
DESCRIPTION
Οπτικοποίηση και δραστηριότητες διερεύνησης, με θέμα την τεχνική ηλεκτρικών εγκαταστάσεων που βασίζεται στον δίαυλο (bus). Μέσω του μαθησιακού αντικειμένου, επιδιώκεται οι μαθητές να είναι σε θέση:
• να εξηγούν τη λειτουργία των δομικών μονάδων στην τεχνική bus / KNX, δηλαδή του διαύλου (bus), των αισθητηρίων και των ενεργοποιητών,
• να αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για μια τεχνική στην οποία η επικοινωνία των αισθητηρίων και των ενεργοποιητών είναι ψηφιακά κωδικοποιημένη με τη μορφή διακριτών πακέτων δεδομένων (τηλεγραφημάτων), που κυκλοφορούν πάνω στον δίαυλο,
• να αναγνωρίζουν ότι μία μόνο κάθε φορά συσκευή bus μπορεί να αποστέλλει τηλεγραφήματα και ότι εφαρμόζεται ένας αλγόριθμος για την επίλυση του ανταγωνισμού για την απόκτηση του δίαυλου,
• να αναγνωρίζουν τη δυνατότητα προγραμματισμού της ηλεκτρικής εγκατάστασης που προσφέρει η τεχνική bus,
• να αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για μια αποκεντρωμένη τεχνική, χάρη στην αυτονομία που διαθέτουν οι συσκευές bus, που είναι ουσιαστικά ψηφιακοί, προγραμματίσιμοι μικροελεγκτές.
Μέσω της οπτικοποίησης, δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να παρατηρήσουν τη μετακίνηση των τηλεγραφημάτων πάνω στον δίαυλο, για τη μεταφορά των εντολών ενεργοποίησης / απενεργοποίησης κυκλωμάτων φωτισμού από τα αισθητήρια (κουμπιά) στους ενεργοποιητές, μέσω δυναμικών χειρισμών των κουμπιών αυτών. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, στοιχεία θεωρίας και προτείνονται δραστηριότητες διερεύνησης.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10680
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10680
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
18-19
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(1.21 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Electrical Engineering > Special Purpose Installations > Smart Home - EIB
LEARNING RESOURCE TYPE
visualisation,
inquiry
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
Creator:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ], Σοφία Νικητοπούλου [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ], Αναστάσιος Πάλλας [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
05/02/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
05/02/2019
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
05/02/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
05/02/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10680
8521/10680
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10680
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).