Photodentro
2010-2023 Digital School
Environmental Education / Education for Sustainable Development
Environmental Education / Education for Sustainable Development
LEARNING OBJECT
ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ - ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΥΘΥΝΗ;
GENERAL INFORMATION
TITLE
Κλιματική αλλαγή - Έχουμε όλοι την ίδια ευθύνη;
DESCRIPTION
Χρονογραμμή και διαδραστικός χάρτης που μελετούν συνδυαστικά τη διαχρονική εξέλιξη των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και του ποσοστού των ανανεώσιμών πηγών ενέργειας (Α.Π.Ε.) στη συνολική ενεργειακή κατανάλωση σε κάθε χώρα. Το μαθησιακό αντικείμενο επιδιώκει να προβληματιστεί ο χρήστης σχετικά με τη σύνδεση των δύο αυτών παραμέτρων με το φαινόμενο του θερμοκηπίου και την κλιματική αλλαγή. Ακόμη, το αντικείμενο συμβάλλει στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και την περαιτέρω ευαισθητοποίηση σχετικά με ένα από τα βασικά αίτια της κλιματικής αλλαγής, που είναι η καύση ορυκτών καυσίμων.
Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει, επίσης, διαδραστικά διαγράμματα, καθώς επίσης ερωτήματα κλειστού και ανοικτού τύπου, μέσα από τα οποία δίνονται τα απαραίτητα ερεθίσματα, για να προβληματιστεί ο χρήστης σχετικά με τη διαφορετική ευθύνη που έχουν οι χώρες και οι πολίτες τους απέναντι στην κλιματική αλλαγή.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε εκπαιδευτικά προγράμματα (projects) και διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθήματα που πραγματεύονται θέματα σχετικά με την ενέργεια και την κλιματική αλλαγή, στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης / Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10874
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10874
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher,
parent
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary,
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
9-20
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(1.09 MB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
browser
:
Mozilla Firefox
or
browser
:
Google Chrome
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
mixed
COVERAGE
παγκόσμιο εύρος
1990-2014
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Environmental Education/Education for Sustainable Development > Climate Change
LEARNING RESOURCE TYPE
map,
data,
timeline
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to organize values
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to organize values
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Creator:
Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
Technical designer:
Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
Team coordinator:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
10/07/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
10/07/2019
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
10/07/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
10/07/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10874
8521/10874
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10874
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).



